Wednesday, February 17, 2016

Życie jest piękne...

Wiosna.
Wraz z wiosną nadeszło odbicie. Okazało się też, że Ford zastawił wszystko (Alan Mulally Ford  CEO wcześniej BA- Boeing) łącznie z niebieskim znaczkiem i przed krachem uzyskał linię kredytową, która pozwoliła przetrwać i nie błagać rządu USA o pomoc. W tej sytuacji akcje Forda odbijały sie znacznie szybciej niż cały rynek. Zaczęto też "drukować kasę" na niespotykaną dotąd skalę (nota bene kasę kupowali Chiniole i dalej kupują. Kasa- obligacje).

Już nieco bardziej świadomy jeśli chodzi o działanie rynku, miałem ustawione polecenie sprzedaży całej pozycji kilka centów powyżej mojej ceny zakupu @$3.6
Któregoś dnia moja pozycja została zamknięta w całości.
YESSSSS myślę sobie.

Pierwszym moim posunięciem  po zamknięciu pozycji było pójście do Georga (manager generalny) i mówię:
-Geore, nie nawidzę swojej pracy, tego miejsca i niektórych ludzi którzy tu pracują.
- Slav, mówi George, dostałeś podwyżke w zeszłym roku, nie ma sprzedaży i ciesz sie w ogóle że masz pracę.
-George- odchodzę, to było moje dwutygodniowe wypowiedzenie jakie powinienem Ci dać.
George zdębiał. Zamurowało chłopa. Próbował obrócić wszystko w żart.

Nikt nie spodziewał się takiego obrotu sprawy. Skąd oni teraz takiego Sławka wytrzasną?
Przecież Sławek robił w firmie wszystko, nie tylko naprawiał samochody.
-Slav, idzie sztorm spadnie dwa metry śniegu, przyjedż wcześniej do pracy i odśnież żeby klienci mogli rano wjechać na parking (jeżeli ktoś z Was odśnieżał lub ma firmę odśnieżającą to wie, że w USA odśnieża sie na bieżąco od momentu jak śnieg zaczyna padać) bądź tu gdzieś tak o 3AM.
Odśnież i wracaj do naprawy aut.
-Slav rozleciały się schody z serwisu na salon. Podobno kładziesz płytki. Może zrobiłbyś......
Typowy Polak na emigracji. Niestety. Na szczęście już mi przeszło i cenię sie teraz bardziej niż wtedy.
I nie mówię tego z wyrzutem, tak po prostu jest. Starałem sie zaimponować i zanim się zorientowałem robiłęm tam wszystko co mogło oszczędzić firmie kase.

Nareszcie wolny pomyślałem. Teraz dobiję szybciutko do miliona....
Slawek J

Jeżeli jesteś zaawansowanym lub średnio zaawansowanym traderem i chciałbyś nauczyć się pięciu strategii daytradingu których używam na codzien, skontaktuj sie ze mną: gcsjinc@yahoo.com

Polub nas na Facebooku  Inwestorzy zza Oceanu Facebook

Jeżeli jesteś zainteresowany otwarciem konta z dźwignią finansową 12:1 (intraday) przy minimalnym depozycie $300 i dostępem do rynku w USA  kliknij  TUTAJ


No comments:

Post a Comment