Saturday, February 13, 2016

Nauka gry na gieldzie

Cześć Traderzy
Nazywam sie Sławek Juraszek I postanowiłem, że zaczne prowadzić bloga na temat gry na giełdzie w USA.
Poruszane na tym blogu będą wszelkie kwestie związane z grą począwszy od analizy technicznej, poprzez opcje spready po psychologię rynku.

Na wstępie kilka słów o mnie:
Pochodzę z Tychów, gdzie mieszkałem do dwudziestego pierwszego roku życia. Później wyemigrowałęm do USA I po wielu przygodach około roku 2007 szczęśliwym trafem otarłem się o giełdę nowojorską.
Po kilku spektakularnych wygranych przyszła pierwsza duża strata (na szczęście niezrealizowana). “Siedząc” na tej stracie rozpocząłem poszukiwania wiedzy, która umożliwiłaby jej odrobienie.

Rozpocząłem naukę w szkole biznesu samego Roberta Kyiosakiego. Pobierałem nauki od takich traderów jak: John Carter, Noah Davidson, Micah Lamar, Mitch Pendelton, Oliver Velez, Jeff Crystal I wielu innych.
Z moją nauką wiąże sie kilka bardzo zabawnych historii, które tu opiszę słowem wstępu w późniejszych blogach.

W chwili obecnej gram dla prop desk I udzielam sie na stronie wallst.io jako jeden z ekspertOw od day tradingu.
Prowadzę tam dwu tygodniowe kursy, które cieszą sie ogromną popularnością.
I właśnie te kursy chciałbym przenieść polsko języczną część uczestników rynków finansowych.
Chciałbym zrobić coś dobrego w życiu I podzielić sie moją wiedzą w tym zakresie.

Może jesteś w mojej sytuacji sprzed dziewięciu lat? Może chcesz wzbogacić swoje umiejętności o day trading? Może masz dość nieprzespanych nocy, myśląc o tym jak zamknął sie Nowy Jork, jak otworzy się Szanghai I WIG? Albo co powie Draghi I Yellen?
Tego nie wiem. Wiem natomiast, Ze można zacząć pracę o 9:30 czasu NY I skończyć przed 12 rano z zabukowanym profitem, nie martwiżc sie o to jak zamknie się sesja I otworzy jutrzejsza.

Jeżeli zainteresowałem Cię moją opowieścią, to zajrzyj tu od czasu do czasu, bedzie śmiesznie, rzeczowo, może pokażę Ci kilka moich zagrań wygranych I przegranych ( nie ma traderow którzy tylko wygrywają). Może złapiesz bagcyla jak ja kiedyś? A jeśli już grasz, to może dasz przekonać się do day tradingu?
Dziękuję za uwagę I do następnego wpisu


Slawek J

No comments:

Post a Comment