Sunday, February 14, 2016

Jestem zawodowcem....

Po tak spektakularnym zagraniu stwierdzilem, że zajmę się inwestowaniem na giełdzie.
Pomyślałem sobie, przecież to jest prostsze niż naprawa samochodów.
Okay, więc jaki powinien być mój nastepny krok?
Przecież to banalnie proste. Nie moge latać tam i spowrotem z serwisu do biura prosić księgową o udostępnienie mi komputera za każdym razem jak chcę sprawdzić stan moich kolejnych zagrań.
Pojechałem więc kupić telefon z internetem- wtedy rzecz dość nowa, nie wszyscy mieli nawet tutaj za oceanem.
Kupiłem telefon Blackberry, absolutny hit na rynku, mysle sobie taki gracz jak ja zasługuje na najlepszy sprzęt. Poza tym zarobiłem kupe kasy, zrobie sobie prezent, pomyślałem.
Oczywiście kolejnym moim krokiem było ustawienie serwisu Yahoo Finance jako mojej strony startowej w komputerze i w telefonie. Przez myśl mi nie przeszło, że może wypadałoby się czegoś więcej nauczyć o giełdzie. Przecież umiałem kupić i sprzedać akcje.

Był to czas przed krachem z 2008 roku, kiedy w każdym serwisie z informacjami przewijał sie temat bankructwa AIG ,
Fannie May and Freddie Mac.
Pomyślałem sobie ludzie jakie to wszystko jest proste.
Któregoś dnia spekulowano czy AIG zbankrutuje czy też zostanie wykupione przez rząd. Po zamknięciu sesji cena oscylowała w okolicach 30-40 centow.
W ten dzień postanowilem zlożyć kolejne drugie już zamówienie w mojej "karierze" na kupno AIG.
Oczywiście w pracy zaniedbywałem swoje obowiązki mechanika i awans oddalał sie milowymi krokami. Wcale sie tym nie przejmowalem bo AIG odbil sie do poziomów $3-$4 za akcje.
Kolejny zwycięzca. Wiem, niektórzy z was przecierają oczy ze zdziwienia i kiwają głowami z niedowierzaniem. To marzenie każdego tradera "złapac" taką wymianę. Ci z was, Którzy mają trochę doświadczenia myślą teraz "no co za debil". Nie muszę chyba dodawać, że w zagranie wszedłem całym kapitałem.
W czasie odbicia zamknąłem swoja pozycję z mojej komóry podczas pracy.
Myślałem tylko o jednym, jak tu sie zwolnić, gdzie wynająć sobie biuro itd.
Kolejne zagranie, mój ulubiony F.
Zakochany byłem w tej spółce, przecież dzieki Niej zarobiłem pierwsze duże pieniądze.
Myślę sobie, że tym razem wypadałoby zarobić wiecej na F niż na AIG.
Oczywiście w pracy kupiłem za wszystko Forda po $3,60 za akcje. Nigdy nie zapomnę tej ceny.
10-20 minut później Ford "wymienial sie" poniżej $3/akcje
Miesiac później poniżej $2/akcje, minimalna cena za jedna akcje Forda osiągneła poziom chyba $1,10/akcje.
Czar prysł, profity wyparowały, wyparował rownież wkład początkowy w znacznej cześci, wyparowały marzenia o biurze.
Nie pomogły modlitwy do Boga rynku, nie pomogło patrzenie w wykres od 9:30-4:00, nie pomógł alkohol, nie pomogła komóra ani Yahoo Finance.

Slawek J



Jeżeli jesteś zaawansowanym lub średnio zaawansowanym traderem i chciałbyś nauczyć się pięciu strategii daytradingu których używam na codzien, skontaktuj sie ze mną
gcsjinc@yahoo.com
Jeżeli jesteś zainteresowany otwarciem konta z dźwignią finansową 12:1 (intraday) przy minimalnym depozycie $300 i dostępem do rynku w USA  kliknij TUTAJ

No comments:

Post a Comment