Sunday, February 21, 2016

Sugestie





Cześć Traderzy,
Przepraszam za kilkudniową przerwę w “dostawie”. Niestety mam nad sobą bat w postaci żony, jak rownież życie samo w sobie, które nie sprowadza się tylko do pisania bloga. Okay startujemy.



Noah był wiecznym giełdowym misiem. Uwielbia po dziś dzień grać spadki, jak z resztą większość graczy giełdowych.
Kiedy ja uczyłem sie wraz z kolegą gry na giełdzie, rynek po krachu zaczął sie odbijać. Mimo swojego odbicia pozostawał w trendzie spadkowym.
W ostatni dzień Noah pokazał nam parę tricków min. jak znaleźć najlepsze wejście w wymianę. Tricki niestety z wiadomych względów przeleciały ponad naszymi głowami. Przynajmniej nad moją. Niestety nie zrozumiałem wtedy co chiał przekazać. Dopiero po latach stało się to dla mnie oczywiste.



Zapamiętałem natomiast sformuowanie którego użył do określenia sytuacji na rynku w tamtym czasie: “dead cat bounce”. Wytłumaczyć ten zwrot można mniej więcej tak że: Jeśli zrzucisz kota z 49 piętra z wieżowca to się pewnie zabije. Niemniej jednak po zderzeniu z ziemia odbije sie żeby znowu na nią upaść. To wiemy z fizyki. Najzabawniejsze jest to, że sformuowanie “dead cat bounce” to jest coś co można usłyszeć w telewizji nt. Rynków, jeśli znajdą sie w takim położeniu.
Przy określeniu rynku mianem “dead cat bounce” Noah podał poziomy, w których rynek powinien rozpocząć ponowny spadek.
Napewno? Pytam. Odpowiedź była taka sama jak zwykle kiedy pytano Go o szczegóły podczas klas: Napewno to rynek się otworzy I zamknie w poniedziałek.
Pomyślałem sobie, że odpowiada tak z wiadomych powodów I zapisałem sobie poziomy cenowe, o których mówił.



Nadszedł czas, W którym S&P500 zaczął oscylować w tych rejonach więc założyłem pozycje krótkie na wybrane przeze mnie spółki.
Jeden dzień, drugi, trzeci, moje pozycje przynoszą zyski. Czwarty, piąty dzień Moje wymiany zostają zatrzymane ze stratą.
Nic mówię sobie, takie życie.
Szukam kolejnych, znajduję analizuję pod kontem analizy technicznej, I znowu zakładam pozycje krótkie. Wszystko pasuje myślę sobie, tym razem odegram strate sprzed tygodnia.
Dwa dni później znowu strata. Jak to?!? Przecież to niemożliwe. Przecież Noah powiedział, że w tym miejscu rynek zacznie spadki.



Taki mocarz, tyle doświadczenia I On nie wiedział??
Czy to w ogóle jest możliwe?
A może on tylko gada że umie grać a uczy w szkole teorii??
Długo zajęła mi odpowiedź na to pytanie. Znalazłem ją ale opowiem o tym innym razem.
Wtedy pomyślałem sobie- uciekam do przodu I rozpocząłem nauke o opcjach.




Slawek J




Jeżeli jesteś zaawansowanym lub średnio zaawansowanym traderem i chciałbyś nauczyć się pięciu strategii daytradingu których używam na codzien, skontaktuj sie ze mną gcsjinc@yahoo.com

Polub nas na Facebooku  Inwestorzy zza oceanu Facebook

Jeżeli jesteś zainteresowany otwarciem konta z dźwignią finansową 12:1 (intraday) przy minimalnym depozycie $300 i dostępem do rynku w USA  kliknij TUTAJ

No comments:

Post a Comment