Tuesday, February 16, 2016

Teraz już wszystko wiem...

Poszedłem do szkoły z kolegą.
Zachwyceni naszym pierwszym nauczycielem.
19 lat doświadczenia na giełdzie. Ten chłopak wie wszystko myślę sobie.
I zaczęło sie. MACD, SMA, STO, BB, VOL, candle stick, trend, pivot, reversal,formation, harami, doji.
Co on kur... do nas gada?!?!?! Przecież ja nic z tego nie rozumiem. NIC.
A myślałem, że mój angielski jest dość dobry. Okazało się, że przez trzy dni z całego kursu nie zrozumiałem kompletnie nic. No może przesadziłem. Zrozumiałem wszystkie żarty podczas klasy (bardzo zabawny człowiek ten mój nauczyciel), wzruszającą historię choroby, którą przeszedł i tyle.
Acha, jeszcze było o sexy żonie (obecnie jest rozwiedziony) i dwóch córeczkach, w których jest kompletnie zakochany (do dziś, dalej mamy kontakt ze soba, spotykamy sie na różnych sympozjach giełdowych. Nawet zaproponował mi prace).
I tyle. To wszystko co zrozumiałem z 3 dni w stu procentach. Reszta to były strzępy informacji, wyrwane z kontekstu.
Totalna załamka. Ale nic mówię sobie, mam książkę z całego kursu, to sobie przetłumaczę w domu.
Słownik, Książka, kawa, leżaczek, myślę sobie popracuję jak makler z plaży.
Okay MACD- szukam, szukam, szukam, nie ma
BB ( Bollinger Band) szukam, szukam, szukam, nie ma. I tak dalej i tak dalej.
Siedzę na tej plaży w Belmar, NJ kompletnie załamany i myślę sobie, nie dość, że mam na koncie gigantyczna stratę to jeszcze wydałem $20,000 których nie mam. Co za debil.
Na szczęście nie poddałem się. Czytałem, słuchałem, oglądałm kalsy za które zapłaciłem i oczywiście udawałem. Przed znajomymi, rodziną, że wszystko jest w jak najlepszym porządku.
Pomiedzy studiowaniem giełdy dalej chodziłem do pracy, do baru i modliłem sie do Boga giełdowego o odbicie Forda z poziomu $1/akcję.

Slawek J

Jeżeli jesteś zaawansowanym lub średnio zaawansowanym traderem i chciałbyś nauczyć się pięciu strategii daytradingu których używam na codzien, skontaktuj sie ze mną:  gcsjinc@yahoo.com

Polub nas na Facebooku  Inwestorzy zza Oceanu Facebook

Jeżeli jesteś zainteresowany otwarciem konta z dźwignią finansową 12:1 (intraday) przy minimalnym depozycie $300 i dostępem do rynku w USA  kliknij  TUTAJ


1 comment:

  1. Tez pamietam ta klase, patrzylem na goscia i tez mysle sobie w jakim jezyku on do nas gada? Mysle ze wiecej bym zrozumial gdybysmy poszli na wyklad medycyny!! Z calej tej klasy zapamietalem dobrze jedna historie ktora opowiedzial nam nauczyciel.Historia zabawna ale jakze prawdziwa. A wiec : Byl sobie listonosz ktory roznosil listy ta sama trasa przez lata. Zawsze przed drzwiami jednego z domow siedzial pies, siedzial zawsze w tym samym miejscu i zawsze wyj, wyj tak jakby go cos bolalo. Listonosz widzial tegoz psa codziennie i codziennie pies wyj bez przerwy. Pewnego dnia mijajac dom z psem listonosz zauwazyl wlasciciela psa i postanowil zapytac co z tym psem jest nie tak.
    Przepraszam, powiedzial listonosz, dzlaczego ten pies tak wyje cale dni?
    Wyje dlatedo ze usiadl na gwozdziu i kluje go w tylek, odpowiedzial wlasciciel.
    To dlaczego nie wstanie i usiadzie gdzie indziej? zapytal listonosz.
    No tego wlasnie TEZ nie wiem , odpowiedzial wlasciciel psa...
    Po uslyszeniu tej historii od razu przyszly mi do glowy imiona znajomych ktorzy tak jak ten pies wyja i narzekaja cale dni jak im jest niedobrze, jak malo zarabiaja , jakie to wszystko drogie, podatki wysokie itd itd, ale nikt z nich nie chce ruszyc dupska i zrobic cos w kierunku zeby ich sytuacje zmienic...

    ReplyDelete