Thursday, February 18, 2016

Jak Lewandowski

Cześć Traderzy,
Na początku chciałem przeprosić za niedostępność bloga dzisiaj. Mój blog został posądzony o “phishing”. Na szczęście niesłusznie. Załączam zdjęcie maila od google na dowód:






Po tygodniu od wypowiedzenia George stwierdził, że jak mamy sie wszyscy męczyć tym że ja nie chcę tu przychodzić to mogę odejść wcześniej.
Super. Spakowałem skrzynke z narzędziami ( tutaj każdy mechanik musi mieć swoje) na pick upa kolegi I ruszyliśmy w siną dal przed siebie. Oczywiście do jego garażu schować narzedzia a nie w żadną siną dal.
Po weekendzie pojechałem do Best Buy po nowego kompa.
Ustawienie platformy, skanera, I zaczynamy.
Poniedziałek- składam pierwsze wymiany, ale już nie za wszystko. Teraz jestem świadomy tego jakim szczęściarzem byłem. Co mogło się stać. Z resztą miałem tego przedsmak siedząc na stracie I modląc sie o odbicie.
Oczywiście Pan ze szkoły przedstawił ogólny zarys jak dobierać rysyko do zagrań I w stosunku do wielkości konta, ale tylko zarys.
Nie powiedział nam rownież jaka platforma jest najlepsza na rynku. No co za cham.
Nie cham, nie cham, tylko nie mógł biedny tego zrobić, ze względu na absurdalne prawo amerykańskie (myśleliście, że tylko polskie prawo jest do bani I sprzeczne ze sobą? To pomyślcie jeszcze raz). Zeby uniknąć procesów sądowych w przyszłości, szkoła Kyiosakiego sprzedawała teorię użyteczną I bezużyteczną. Bezużyteczną teorią wypełniano czas I miejsce gdzie mogły zostać zadane pytania o konkrety (znam np. Wzór na wstęgę Bollingera) które I tak padały I wtedy. Noah ( pierwszy nauczyciel) zasłaniał się klauzulami i faktem, że klasa ma spełniać tylko informacyjne zadanie I że nie jest licencjonowanym brokerem żeby udzielić nam takich porad.
No to po co ta klasa? No właśnie....
No ale nic, wydedukowałem sobie moje ryzyko/zagranie, poskładałem tych zamówien na wejście w spółki. Stop loss ustawiony. Czekam.
Wtorek, patrze “żre”, pieknie myślę sobie, przestawiam stop I czekam
Sroda, dalej “żre”
Czwartek, Piątek tak samo. Zamykam moje pozycje +$10,000 za tydzień. Myślę sobie cztery zagrania, cztery wygrane w jednym tygodniu...

Pieknie myślę sobie I gram dalej. I tak w kółko do momentu w którym Noah przemycił w kursie ziarenko własnej informacji.
Slawek J



Jeżeli jesteś zaawansowanym lub średnio zaawansowanym traderem i chciałbyś nauczyć się pięciu strategii daytradingu których używam na codzien, skontaktuj sie ze mną  gcsjinc@yahoo.com


Polub nas na Facebooku  Inwestorzy zza oceanu Facebook


Jeżeli jesteś zainteresowany otwarciem konta z dźwignią finansową 12:1 (intraday) przy minimalnym depozycie $300 i dostępem do rynku w USA  kliknij  TUTAJ 


No comments:

Post a Comment