Wednesday, April 13, 2016

Nauczyłem się, ale nie mam czym grać...

Cześć Traderzy,

Ruszyła nasza strona www.traderex.pl Ci z was, którzy nas śledzą uważnie, skorzystali z okazji i "zgarnęli" darmowe klasy na nasz kurs "Profit Booster", i otrzymali 50% zniżkę (w zależności od kolejności zgłoszeń).
Od poniedziałku rozpoczyna się pierwszy kurs w jęz. polskim.

Na stronie do pobrania jest darmowy kurs analizy technicznej. Możesz odebrać darmową lekcję od nas TUTAJ

Dzisiaj chciałem napisać o kolejnym spostrzeżeniu, które często jest pomijane.
Istnieje ogromna grupa ludzi, którzy nauczyli się gry na giełdzie, ale niestety z jakiegoś powodu nie grają.
Ciekawe czy wiecie jaki jest powód, że ci ludzie nie grają mimo posiadanej wiedzy?
Mam nawet takiego znajomego, z którym pracowałem. Często wymieniam się z nim poglądami i słucham jego porad. John, bo o nim mowa, od czasu do czasu wyśle mi smsa ze wskazówką: "Slav, AAPL is a buy NOW".

Dlaczego Johny nie gra?
John przegrał wszystkie pieniądze na giełdzie.
O ludzie pomyślicie sobiecałą kasę? Otóż nie całą. Przegrał swój wkład i nie chce dalej grać i tyle.
Gra na giełdzie to taki sam biznes jak każdy inny. Weźmy restauracje na przykłąd. Dlaczego w pierwszym roku w USA 50% restauracji upada? Mówi się, że to najtrudniejszy biznes do zarobienia pieniędzy.
No dobrze, ale dlaczego 50% restauracji upada w pierwszym roku??
Przecież zazwyczaj mają kucharza, piękne hostessy, dobrych kelnerów, nowe wnętrza itd itd.
Restauracje upadają dlatego, że są niedofinansowane. Zanim taki restaurator zacznie zarabiać pieniądze musi mieć odłożone na jakiś okres czasu na wypłaty, czynsz, koszt jedzenia zakupionego do restauracji. w 50% przypadków (bo tylu ich upada w ciągu pierwszego roku) właściciele nowo otwartych miejsc mają zbyt optymistyczne podejście do biznesu i myślą, że od razu zaczną zarabiać. Kończy się to jak opisałem powyżej.

Tak samo jest z tradingiem. Tak samo było z Johnem, o którym pisałem wcześniej. Miał za mało pieniędzy kiedy rozpoczynał swoją przygode z rynkami finansowymi i jego konto nie wytrzymało po prostu procesu nauki. Później przyszły dzieci, zmieniły sie priorytety....

W dzisiejszych czasaach jest o tyle łatwiej, że z niewielkimi pieniędzmi można uzyskać dźwignię finansową do 50:1 w zależności od brokera.
Konta te są pozabezpieczane na różne sposoby, żeby nie przegrać więcej niż się wpłaciło itd.

Jest to super narzędzie w początkowej fazie gry i z właściwym planem działania pozwoli odnieść sukces, czeko z całego serca życzę wszystkim

Slawek J

No comments:

Post a Comment